Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Tuesday 29 October 2019

Frog Heroes: Misi Revisi

Pada 24 dan 29 Oktober 2019 (Khamis dan Selasa), Pusat Akses SK Sambir telah mengadakan sesi Frog Heroes: Misi Revisi untuk murid Tahun 6 yang terpilih. Pihak sekolah telah menerima jemputan dari Frog VLE untuk menyertai pertandingan terbaru iaitu Frog Heroes- pendidikan melalui teknologi yang menggalakkan murid untuk menjalani latih tubi subjek melalui kuiz sebelum menduduki peperiksaan akhir tahun.

Frog Heroes juga merupakan sebuah pertandingan nasional dari Ogos sehingga Oktober untuk memastikan ulangkaji lebih menyeronokkkan dan menarik. Untuk mengikuti pertandingan ini, Frog Heroes boleh diakses melalui Boost dan Frog Play. Frog Heroes diuruskan oleh guru penyelaras Bestari, Puan Cynthia Tella dan sesi Frog Heroes dipantau oleh juruteknik komputer yang bertugas.

Senarai nama murid Tahun 6 yang ikut serta:

24 Oktober 2019 (Khamis)
  1. Nursyadatul Ashiqin Ahmad Junaedi Binti Abdullah
  2. Mohamad Qayyum Aniq Bin Marzatilaswat
  3. Muhammad Faiz Bin Abu Samah
  4. Nurul Farhani Binti Hussaen
  5. Al-Badrul Bin Mohamad
29 Oktober 2019 (Selasa)
  1. Nur Jazmiza Binti Junaidi
  2. Nur Syazliyana Binti Musa
  3. Mohamad Raqimie Bin Mohamad Razi
  4. Muhammad Rofaiq Azfaruddin Bin Redzuan
  5. Muhammad Harith Danish Bin Kalana




'




@sksambir2019

No comments:

Post a Comment