Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Thursday 24 October 2019

Penyerahan Food Bank

Pada 24 Oktober 2019 (Khamis), pihak sekolah telah menyerahkan bantuan Food Bank kepada murid-murid yang layak menerima bantuan. Program Food Bank diadakan di SK Haji Kelali Semera, dihadiri oleh Penolong Kanan Pentadbiran, En. Faizal Bin Jarawi bagi mengambil Food Bank untuk murid yang layak di SK Sambir. Seterusnya bantuan itu diserahkan kepada murid-murid oleh En. Barawi Bin Leman, dibantu oleh Penolong Kanan Pentadbiran.

Bantuan Food Bank yang diberikan kepada murid-murid berupa keperluan makanan seperti beras, minyak masak, susu, teh dan lain-lain. Diharap bantuan ini dapat memberi manfaat dan meringankan keperluan murid-murid berkenaan.

Senarai nama murid yang layak menerima bantuan Food Bank:
  1. Zulhairie Ikhwan Bin Zulkarnaen
  2. Muhammad Afzal Aizuddin Bin Abdullah
  3. Norathirah Binti Sahari
  4. Nursabarina Binti Uda
  5. Hamisya Binti Hajemi
  6. Al-Badrul Bin Mohamad
Food Bank untuk Norathirah Binti Sahari

Food Bank untuk Nursabarina Binti Uda

Food Bank untuk Muhammad Afzal Aizuddin Bin Abdullah

 
Food Bank untuk Zulhairie Ikhwan Bin Zulkarnaen

Food Bank untuk Al Badrul Bin Mohamad

Food Bank untuk Hamisya Binti Hajemi


@sksambir2019

No comments:

Post a Comment