Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Wednesday 28 August 2019

Program Senam Cergas Merdeka SK Sambir 2019

Pada 28 Ogos 2019 (Rabu), Program Senam Cergas Merdeka SK Sambir telah diadakan di padang bola sepak Kampung Sambir. Ia melibatkan murid-murid dari prasekolah, Tahun 1 sehingga Tahun 5. Guru-guru dan kakitangan sekolah yang tidak terlibat dengan Program Ceramah Motivasi UPSR turut terlibat di dalam program tersebut yang juga disertai oleh komuniti Kampung Sambir yang berminat untuk mengikuti sesi senaman.

Sesi warm-up senaman telah diketuai oleh Puan Nora Binti Endo, seterusnya sesi senaman Tabata diketuai oleh jurulatih Hitfat Asajaya, En. Irsyad. Kemudian diikuti dengan sesi senaman bersama komuniti Kampung Sambir serta sukan rounders. Program bermula pada sekitar jam 8 pagi dan berakhir pada jam 10 pagi.












@sksambir2019

No comments:

Post a Comment