Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Thursday 18 April 2019

Poetry Recitation 2019

Pada 16 April 2019 (Selasa), pihak SK Sambir telah menghantar 2 orang murid ke SK Haji Kelali Semera untuk menyertai pertandingan Poetry Recitation. Murid yang menyertai pertandingan tersebut ialah:

  • Nurrisha Nazwa Binti Rahman (Tahun 5)
  • Nurulain Nasuha Binti Jamahari (Tahun 6)
Sebagai peserta pertama pertandingan tersebut, murid-murid tersebut diiringi oleh guru pengiring Puan Cynthia Tella. Daripada 29 buah kumpulan yang menyertai pertandingan, peserta sekolah telah mendapat tempat ke-7. Pihak SK Sambir mengucapkan syabas dan tahniah kepada peserta yang sudah mencuba yang terbaik. Diharap pertandingan tersebut memberi pengalaman baru dan meningkatkan keyakinan mereka di masa hadapan.




@sksambir2019

No comments:

Post a Comment