Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Tuesday 20 November 2018

Majlis Jamuan Akhir Tahun PPD Samarahan 2018

Pada 17 November 2018 (Sabtu), SK Sambir telah menghantar 10 orang wakil untuk menghadiri Majlis Jamuan Akhir Tahun PPD Samarahan yang diadakan di Penview Convention Center (PCC) Demak. Majlis ini juga dihadiri oleh semua wakil sekolah rendah dan menengah di Samarahan dan Asajaya. Majlis ini dirasmikan oleh Pegawai PPD Samarahan iaitu Encik Mohadi Bin Mubin yang mula berkhidmat di PPD Samarahan pada tahun ini. Majlis tahun ini bertemakan smart jeans/santai.

Menerusi majlis ini, Encik Mohadi menyampaikan amanat beliau mengenai tugas-tugas sekolah dan menyatakan terima kasih kepada semua sekolah yang memberi kerjasama sepanjang menjayakan segala urusan pada tahun ini. Majlis ini juga dimeriahkan dengan slideshow perkembangan setiap sekolah yang bernaung di bawah PPD Samarahan, persembahan tarian tradisional dan juga dendangan lagu dari wakil PPD.

Majlis ini bermula pada jam 10 pagi dan bersurai sebelum pukul 1 petang.






@sksambir2018

No comments:

Post a Comment