Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Wednesday 28 November 2018

Majlis Anugerah Murid Cemerlang 2018

Pada 21 November 2018 (Rabu), Majlis Anugerah Murid Cemerlang telah diadakan di Dewan Terbuka SK Sambir. Majlis bermula dengan kehadiran murid-murid dan guru berkumpul pada 7:30 pagi. Seterusnya, ketibaan para jemputan dan tetamu kehormat sekitar jam 8:00 pagi. Majlis dirasmikan oleh En.Shbini Bin Saini, pegawai Sip+ dari PPD Samarahan.

Menerusi majlis ini, murid-murid diraikan dengan anugerah dan penghargaan dari pihak sekolah, diselang-seli oleh persembahan murid iaitu:
  • Persembahan murid Prasekolah Kasih
  • Persembahan murid Tahun 6 "Salam Terakhir"
Untuk Anugerah Khas Murid 2018, disandang oleh:
  1. Murid Harapan- Mohd. Faiz Bin Abu Samah
  2. Murid Cemerlang Kokurikulum- Mohd. Wafiq Bin Hip
  3. Murid Contoh-Rabi'atul 'Adawiyah Binti Mohtar
Majlis ini bersurai pada jam 11:30 pagi. Seluruh warga SK Sambir mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan  jutaan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan majlis ini.

Galeri Majlis AMC SK Sambir 2018













@sksambir2018

No comments:

Post a Comment