Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Tuesday 28 August 2018

Pemilihan Pasukan Bola Sepak Senior dan Veteran PSKPP Samarahan B

SK Sambir telah diamanahkan sebagai konvener Bola Sepak senior dan veteran PSKPP Zon Samarahan B. Pemilihan ahli pasukan untuk mewakili ke Karnival PSKPP Samarahan pada 8 September 2018 telah diadakan di padang bola sepak SK Sambir pada 27 Ogos 2018 iaitu pada hari Isnin.

Pemilihan pasukan bola sepak ini diuruskan oleh Penolong Kanan Kokurikulum SK Sambir, En. Mohamad Ali Bin Yusup, dibantu oleh En. Mohd. Nazrin Bin Saridu selaku setiausaha KK dan Pn. Nora Binti Endo sebagai AJK pendaftaran. Dokumentasi pertandingan ini diuruskan oleh Cik Nur Azshieldha Binti Sahran. Perlawanan bola sepak bermula pada jam 4:00 petang dan berakhir pada jam 5:00 petang.

Pasukan yang berjaya dalam pemilihan untuk kategori senior akan diadakan di padang bola sepak SK Sambir manakala pasukan yang berjaya untuk kategori veteran akan diadakan di padang IPTAR Samarahan.






@sksambir2018

No comments:

Post a Comment