Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Thursday 12 April 2018

Pertandingan Bola Jaring 2018

Pada 11 April 2018 (Rabu), SK Sambir telah menyertai pertandingan bola jaring yang dianjurkan oleh SK Sebandi Ulu. Ia merupakan percubaan pertama sekolah menghantar pasukan bola jaring untuk bertanding. Pasukan SK Sambir terdiri daripada murid perempuan Tahap 2 dan dilatih oleh Ustazah Sabariah Ahmad.

Untuk perlawanan pertama, pasukan bola jaring SK Sambir bertemu dengan SK Serpan. SK Sambir berjaya mengalahkan pasukan SK Serpan dan mara untuk perlawanan seterusnya. Untuk perlawanan kedua, SK Sambir bertemu dengan SK Sebandi. SK Sambir kalah pada perlawanan kedua. Pada perlawanan ketiga juga SK Sambir gagal mendapat skor.

Walau bagaimanapun, warga SK Sambir mengucapkan syabas kerana pasukan bola jaring telah berusaha sebaik mungkin dan percubaan pertama tersebut akan menjadi rujukan pasukan di masa akan datang.


@sksambir2018

No comments:

Post a Comment