Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Friday 22 November 2019

Majlis Perpisahan Tahun 6 SK Sambir 2019

Pada 21 November 2019 (Khamis), majlis perpisahan Tahun 6 telah diadakan di kelas Tahun 1. Ia juga merupakan majlis perpisahan yang diadakan untuk guru Tahun 6 yang bakal berpencen iaitu Cikgu Haji Junaidi Bin Suut.

Menerusi majlis ini, keputusan UPSR juga diumumkan kepada murid Tahun 6 dan semua murid menerima keputusan masing-masing pada hari yang sama. Seluruh warga SK Sambir mengucapkan syabas dan tahniah kepada murid-murid yang berjaya menduduki UPSR, serta ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada Cikgu Haji Junaidi selaku guru subjek Bahasa Melayu kerana telah bertungkus lumus mendidik murid-murid Tahun 6.






@sksambir2019

No comments:

Post a Comment