Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Friday 29 March 2019

Program Motivasi Pelajar Masjid An-Najah

Pada 28 Mac 2019 (Khamis), Masjid An-Najah Asajaya telah menganjurkan program motivasi pelajar iaitu Motivasi Pelajar Cemerlang (MPC). Program ini merupakan usaha untuk memantapkan sahsiah dan mencerdaskan kepintaran melalui teknik Neuro Linguistic Programming (NLP), yang dikendalikan oleh perunding motivasi Cikgu Syukri Muhamad.

SK Sambir telah menghantar 4 orang murid Tahun 6 untuk mengikuti program yang merupakan anjuran bersama JKP Masjid An-Najah dengan Persatuan Wanita An-Nisa' Masjid An-Najah & PPIM, Daerah Samarahan. Beberapa buah sekolah di sekitar Asajaya juga turut ikut serta, sebagai salah satu aktiviti pengisian maklumat di kalangan murid sekolah pada waktu cuti persekolahan. Ustazah Fauziah Dee merupakan guru pengiring bagi murid-murid dari SK Sambir.






@sksambir2019

No comments:

Post a Comment