Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Tuesday 26 March 2019

Majlis Keraian Guru Berpindah dan Pekerja Tamat Perkhidmatan

Pada 21 Mac 2019 (Khamis), majlis meraikan guru berpindah dan pekerja swasta berpencen telah diadakan di dewan makan sekolah. Dalam masa yang sama, majlis ini juga meraikan kedatangan guru dari SK Wira Jaya yang menggantikan guru yang berpindah.

Pihak SK Sambir merakamkan jutaan ucapan terima kasih kepada Puan Noraini Mat yang berkhidmat sebagai guru prasekolah SK Sambir (yang kini berpindah ke SK Iboi Pelandok) dan Puan Latipah Gok yang berkhidmat sebagai pekerja swasta (yang kini tamat perkhidmatan). Terima kasih di atas perkhidmatan cemerlang dan komitmen yang diberikan sepanjang bertugas di SK Sambir. Juga, pihak SK Sambir mengucapkan selamat datang dan selamat bertugas kepada Pn. Ruhiyahti Idayu Borhan, guru prasekolah baru yang menggantikan Pn. Noraini Mat.





Pn. Jamilah selaku wakil Pn. Latipah yang 
tidak dapat hadir atas faktor kesihatan



@sksambir2019

No comments:

Post a Comment