Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Monday 21 January 2019

Program Penyerahan Bantuan Persekolahan dari BAKIP

Pada 21 Januari 2019 (Isnin), SK Sambir telah dipilih untuk program penyerahan bantuan persekolahan. Program tersebut telah berlangsung di makmal komputer sekitar jam 10:30 pagi. Ia merupakan program bantuan daripada pihak Badan Kebajikan Islam Kakitangan PETRONAS atau BAKIP. Seramai lapan orang pelajar yang dipilih untuk menerima bantuan tersebut yang terdiri dari murid Tahun 4 dan Tahun 5.

Murid yang dipilih untuk menerima bantuan tersebut ialah:
  1. Al-Badrul Bin Mohamad
  2. Tiara Ayuni Binti Abdullah
  3. Muhammad Afzal Aizuddin Bin Abdullah
  4. Nur Sabarina Binti Uda
  5. Nurrisha Nazwa Binti Rahman
  6. Muhammad Yazid Haslan Bin Abdullah
  7. Haiqal Hairi Bin Hajemi
  8. Nur Sueilayana Zulkarnaen Binti Abdullah
Melalui program tersebut, wakil BAKIP berharap agar bantuan yang diberikan dapat meringankan beban murid-murid dan pihak SK Sambir mengucapkan jutaan terima kasih untuk bantuan yang diberikan serta keprihatinan pihak BAKIP dalam kebajikan murid-murid di SK Sambir.

Galeri Program Penyerahan Bantuan Persekolahan dari BAKIP 2019







@sksambir2019

No comments:

Post a Comment