Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Wednesday 14 October 2020

Pengagihan Pelitup Muka SK Sambir 2020

Pada 14 Oktober 2020 (Rabu), Unit HEM yang dikendalikan oleh Penolong Kanan HEM iaitu Encik Barawi bin Leman telah melaksanakan pengagihan pelitup muka untuk semua murid SK Sambir yang disumbangkan oleh pihak Yayasan Hasanah.

Pengagihan pelitup muka jenis boleh dibasuh itu merupakan salah satu inisiatif untuk menggalakkan penggunaan pelitup muka di kalangan murid di kawasan sekolah, juga dalam masa yang sama mematuhi prosedur SOP pada musim Covid-19 bagi memutuskan rangkaian wabak.

Pelitup muka tersebut diagihkan di kelas masing-masing oleh guru kelas sekitar jam 8:15 pagi, disertakan dengan penerangan oleh Penolong Kanan HEM dan pelitup muka disampaikan oleh Guru Besar, En. Sufian bin Basri kepada murid yang terpilih.

Lampiran Gambar:









@sksambir2020

No comments:

Post a Comment