Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Wednesday 19 September 2018

Majlis Penutupan Sambutan Bulan Kemerdekaan

Pada 14 September 2018 (Jumaat), SK Sambir telah mengadakan majlis penutupan Sambutan Bulan Kemerdekaan di Dewan Terbuka sekolah. Sambutan tersebut diadakan secara sederhana guru-guru bersama semua murid.

Majlis penutupan yang bermula pada pukul 8 pagi dimulakan dengan bacaan doa oleh Ustaz Mohd. Ridzuan, diteruskan dengan ucapan ringkas mengenai kemerdekaan oleh guru yang bertugas.

Seterusnya, aktiviti senamrobik bersama murid-murid dan diiringi oleh guru-guru. Majlis penutupan selesai pada jam 10 pagi. Diharap aktiviti yang diadakan sepanjang bulan kemerdekaan dapat memberi manfaat kepada semua murid yang terlibat.

Galeri Majlis Penutupan Bulan Kemerdekaan 2018




@sksambir2018

No comments:

Post a Comment