Visi: Pendidikan Berkualiti, Insan Terdidik, Negara Sejahtera | Misi: Melestarikan Sistem Pendidikan Yang Berkualiti Untuk Membangunkan Potensi Individu Bagi Memenuhi Aspirasi Negara"

Vision: Quality Education Begets Learned Individuals for a Prosperous Nation | Mission: Upholding a quality education system that develops individuals to their full potential and fulfills the aspirations of the nation."



Monday 31 October 2016

Program Junior Leaders Camp di SMK Hajjah Laila Taib 2016

Pada 24 Oktober sehingga 26 Oktober 2016, hari Isnin sehingga Rabu, murid Tahun 6 SK Sambir telah menyertai program anjuran SMK Hajjah Laila Taib iaitu Junior Leaders Camp. Perkhemahan yang diadakan di dalam kawasan sekolah SMK Hajjah Laila Taib juga disertai oleh murid Tahun 6 dari sekolah di sekitar Samarahan dan Asajaya. Program ini dianjurkan sebagai latihan berdikari untuk murid Tahun 6 di samping mendidik murid-murid meningkatkan keyakinan diri dan juga persediaan sebelum melangkah masuk ke alam sekolah menengah. Program ini merupakan aktiviti selepas peperiksaan UPSR bagi murid Tahun 6



Galeri Program Junior Leader Camp di SMK Hajjah Laila Taib








@sks2016

No comments:

Post a Comment